Artikelen en nieuws over E-mailreclame

Het verwijderen van 1 miljoen e-mails bespaarde één bedrijf € 28.000
4 min. lezen

Het verwijderen van 1 miljoen e-mails bespaarde één bedrijf € 28.000

Stel je deze situatie voor: je bent wekenlang bezig met het voorbereiden van de perfecte e-mailcampagne en investeert in ontwerp, copywriting en personalisatie – en ontdekt dan dat je e-mails nog niet eens de helft van de inbox hebben bereikt. Dit is geen sci-fi-scenario, maar de realiteit voor de meeste bedrijven. De bittere waarheid? Zelfs […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hoe maak je e-mailcampagnes die werken
4 min. lezen

Hoe maak je e-mailcampagnes die werken

Laten we zeggen dat het een mooie zaterdagochtend is. Je bent druk bezig met het organiseren van een gezinsvakantie met je kinderen. Je ontvangt een e-mail van een outdoor adventure bedrijf. Het vertelt je over een unieke kans om je gezin mee te nemen op een leuke reis in het bos. De onderwerpregel “Ontsnap naar […]

Welke bedrijven hebben het meeste baat bij e-mailmarketing?
6 min. lezen

Welke bedrijven hebben het meeste baat bij e-mailmarketing?

E-mailmarketing – of de veel verguisde nieuwsbrieven die vaak onze inbox vullen – is nog steeds relevant in het huidige tijdperk van sociale netwerken en instant content. Het zorgt voor een andere vorm van klantcontact die voor de meeste bedrijven onvervangbaar is.

Succesvolle e-mailmarketing onthuld: 10 essentiële principes voor succes
4 min. lezen

Succesvolle e-mailmarketing onthuld: 10 essentiële principes voor succes

E-mailmarketing is een essentieel hulpmiddel voor elk succesvol bedrijf. Maar hoe zorg je ervoor dat je e-mailcampagnes echt effectief zijn en je klanten tevreden houden? Succes hangt van veel factoren af, dus hier zijn 10 belangrijke regels om u te helpen boeiende e-mails te maken en maximale effectiviteit te bereiken.