16 min. lezen

Belangrijkste trends die prestatiemarketing in 2025 vormgeven

Performance marketing verandert op dit moment als nooit tevoren. Met verbeteringen in de kwaliteit van leven, zoals kunstmatige intelligentie, machine learning en augmented reality, evolueert ons werkleven dagelijks. Technologisch gezien zien we al dat grote bedrijven als Google, Meta en Microsoft oplossingen implementeren die hun adverteerders kunnen helpen met creativiteit, personalisatie, betere targeting en meer. Nieuwe technologieën, zoals voice search via mobiele telefoons of thuisassistenten, worden verder ontwikkeld en meer gebruikt. Data en privacy worden op dit moment hervormd, en first-party data is nu relevanter dan ooit tevoren. Immersieve inhoud krijgt jaar na jaar een boost en sociale-medianetwerken, samen met RTB-advertenties, beginnen merken over de hele wereld te beïnvloeden. Het gebruik van geschikte technologieën voor merkbekendheid of retargeting-campagnes is verplicht, en het opdoen van kennis over deze platforms geeft u een voordeel ten opzichte van uw concurrenten. Welke technologieën zijn de drijvende kracht achter prestatiemarketing in 2025? Ontdek het hieronder.

Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Belangrijkste trends die prestatiemarketing in 2025 vormgeven
Bron: Depositphotos

De rol van kunstmatige intelligentie in marketing

Kunstmatige Intelligentie (kort. AI) heeft de algehele marketingaanpak verbeterd door een veel dieper begrip, meer inzichten, verbeterde efficiëntie en grotere niveaus van personalisatie te creëren. Door gebruik te maken van AI kunnen we meerdere gebieden in marketing aanzienlijk verbeteren en onze kennis van advertenties en de algehele prestaties van advertenties op elk platform vergroten.

De opkomst van machine learning voor targeting

Een andere subset van AI is Machine Learning, dat momenteel wordt gebruikt door bedrijven als Google, Microsoft, Meta en anderen. Deze tak van AI biedt een beter begrip van meerdere vakgebieden, en het handmatig onderzoeken ervan is inefficiënt of gewoon onmogelijk. Deze omvatten bijvoorbeeld:

  1. Voorspellende analyse: Onderzoek naar het gedrag van klantgegevens op basis van historische gegevens om de effectiviteit van advertenties te verbeteren.
  2. Programmatische advertentie: Realtime advertenties kopen en plaatsen terwijl je je richt op de juiste doelgroep met de juiste boodschap en relevante content.
  3. Segmentatie van klanten: Doelgroepen dynamisch groeperen tussen haakjes, afhankelijk van hun gedrag, voorkeuren, demografie, enz.

Belang van personalisatie op schaal

Door AI te gebruiken, kunnen we niet alleen op een eenvoudige manier betere resultaten uit onze advertenties halen, maar deze ook gebruiken voor personalisatie, die in de loop van de tijd kan worden geschaald. Door gebruik te maken van geavanceerde algoritmen die AI maken, kunnen we:

  1. Op maat gemaakte of door gebruikers gegenereerde inhoud (afgekort UGC ): AI-gegenereerde e-mailmarketingsjablonen , wijzigen automatisch productgegevens – titels, beschrijvingen, afbeeldingen, krijgen meer ideeën voor UGC-inhoud, enz.
  2. Customer Journey: revisie van de lay-out van de website, ideeën voor productdisplays, pop-upvensters, enz.
  3. Diepere band met klanten: Verhoog de klantretentie door in te gaan op gepersonaliseerde inhoudsaanbevelingen .

Source: Depositphotos

Optimalisatie van spraakgestuurd zoeken

Impact van spraaktechnologie op consumentengedrag

Spraakassistenten zijn tegenwoordig te vinden in een overvloed aan huishoudens. Behalve dat ze helpen bij het dagelijks leven, bieden ze ook zaken als het zoeken naar producten, aanbevelingen en soortgelijke diensten. Als je geen assistent zoals Amazon Alexa of Google Assistant hebt, onthoud dan dat je ze ook op je telefoons hebt (Apple Siri bijvoorbeeld).

💡Recente studies zien een brute toename van voice search (voice commerce) op jaarbasis, zoals Business Dasher schrijft. In de jaren 2021-2023 is voice commerce met 321% toegenomen.

Strategieën voor het optimaliseren voor Voice Search

Voice commerce wordt een van de snelst groeiende marketingtrends en iedereen zou zich erop moeten voorbereiden. Dit betekent niet dat u uw hele bedrijf opnieuw moet doen, maar dat u het moet verbeteren. Hier zijn een paar tips over hoe u uw bedrijf kunt verbeteren om meer meeslepende ervaringen te bieden:

  1. Natuurlijke taal en long-tail zoekwoorden: Optimaliseer uw producten voor zinnen die mensen vaak gebruiken. Neem op vragen gebaseerde trefwoorden op in productbeschrijvingen zoals “hoe, wat, waar, wanneer, enz.”.
  2. Optimaliseren voor mobiele apparaten: De meeste gesproken zoekopdrachten worden gedaan op mobiele apparaten, dus het optimaliseren van uw website om responsiever te zijn is een must.
  3. Maak pagina’s met veelgestelde vragen: Mensen gebruiken gesproken zoekopdrachten niet alleen om naar producten te zoeken, maar ook om er vragen over te stellen. Door een FAQ-pagina te hebben, beantwoordt u die vragen en krijgt u invloed op uw concurrenten die deze functie niet gebruiken.

Verschuiving naar nul en first-party data

Zoals we allemaal kunnen zien, wordt de privacyregelgeving jaar na jaar strenger, en het is van het grootste belang voor ons als marketeers en bedrijfseigenaren om ons aan deze verandering aan te passen en te beginnen met het verbeteren van de manier waarop we klantgegevens verzamelen.

Zero-party en first-party data definiëren

  • Zero-Party Data: Gegevens die proactief door klanten worden gedeeld. Dit kunnen enquêtes, interactieve inhoud, pop-ups, enz. zijn.
  • First-party data: Gegevens die van klanten worden verzameld op basis van hun interacties met de website. Deze kunnen transactiegegevens, gedragsgegevens, CRM-inzichten, enz. vertegenwoordigen.

Implicaties van privacyregelgeving

Wijzigingen in de regelgeving, zoals de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en andere wereldwijde beleidswetten, zijn de belangrijkste drijvende kracht achter de verschuiving van gegevens van derden. Zoals we in de EU kunnen zien, worden gegevenswetten exponentieel streng omdat de EU de nadruk legt op consumentenrechten.

Enkele belangrijke implicaties zijn:

  1. Einde van cookies van derden: We moeten ons aanpassen aan de “cookieloze” business en onze gegevensverzameling verschuiven naar Zero-Party en First-Party Data.
  2. Focus op transparantie: Klanten zijn dankbaar als ze van tevoren weten hoe hun gegevens worden verwerkt en gebruikt.
  3. Betere advertentiestrategieën: Zonder gegevens van derden moeten bedrijven zich meer richten op consumentengedrag, contextuele targeting gebruiken (advertenties verschijnen op pagina’s met zeer relevante inhoud voor uw producten of diensten) en first-party data voornamelijk gebruiken voor prestatiemarketingcampagnes

Technieken voor het verzamelen van first-party data

De beste manier om First-Party Data te verzamelen, is door verschillende activiteiten die op uw website plaatsvinden. We leven in een privacybewust tijdperk en geloof me, consumenten weten dat wanneer hun gegevens worden verzameld. Er zijn echter meerdere manieren om een veilige gegevensverzameling te garanderen zonder verlies van klanten:

  1. Interactieve inhoud: U kunt altijd pop-ups, peilingen, quizzen en enquêtes gebruiken om gegevens van bezoekers te verzamelen.
  2. Loyaliteitsprogramma’s: Bied beloningen aan klanten voor het delen van voorkeuren of aankopen.
  3. Feedback van klanten: Maak gebruik van feedback via beoordelingen, enquêtes en getuigenissen om een voorbeeld te krijgen van de klant- of gebruikerstevredenheid.
  4. Evenementen: Organiseer live-evenementen, webinars of workshops om rechtstreeks met uw klanten of gebruikers in contact te komen en gegevens te verzamelen via registratieformulieren.
  5. Sociale media: Volg interacties, opmerkingen en berichten om de interesses van uw klanten beter te begrijpen.
People chcecking socila media

Source: Depositphotos

De groei van social commerce

Zoals we allemaal al weten, heeft social media marketing het afgelopen decennium een boost gekregen. Bijna elk bedrijf adverteert op Meta, TikTok, Pinterest, enz. Sociale platforms zijn vrij belangrijk omdat ze een hogere betrokkenheid bieden dan andere prestatiemarketingadvertenties, de authenticiteit vergroten en zich richten op potentiële klanten die openstaan voor gepersonaliseerde advertenties, of het nu gaat om een e-commerceproduct of een dienst.

Consumenten betrekken via sociale-mediaplatforms

Om succes te behalen op sociale mediaplatforms, moet u zo authentiek en interactief mogelijke inhoud creëren. Deze inhoud moet goed resoneren met uw doelgroep en een betere klantervaring bieden, zelfs buiten uw bedrijfswebsite.

📱Sociale netwerken bieden meerdere functies bovenop alleen verkoop. U kunt gebruikmaken van formaten zoals Q&A, polls, shoppable posts, enz., voor een nog hogere betrokkenheid. Deze functies kunnen uw merk naar een hoger niveau tillen en nog meer verkeer en conversies naar uw bedrijf brengen.

Strategieën voor effectieve social commerce-campagnes

Het doel van elk bedrijf op sociale medianetwerken moet niet alleen zijn om zoveel mogelijk te verkopen, maar ook om naamsbekendheid op te bouwen. Kiezen voor “gewoon verkopen” is een kortetermijndoel dat vaak voortijdig eindigt.

Aan de andere kant is het zichtbaar en herkenbaar maken van uw merk een doel dat eerder een toewijding op lange termijn is en veel meer kan opleveren dan het hebben van meerdere kortetermijndoelen. Om dit te bereiken, kunt u generatieve AI gebruiken voor inhoud of AI-gestuurde aanbevelingen gebruiken.

Er zijn meerdere verschillende manieren waarop u het “succespunt” kunt bereiken dat u wilt bereiken, maar als u niet weet waar u moet beginnen, probeer dan het volgende:

  1. Influencer en/of User-Generated Content (UGC): werk samen met lokale influencers om aangepaste content te leveren of maak uw content op basis van klantfoto’s en recensies om uw zakelijke berichten verder sociaal te bewijzen.
  2. Personalisatie en AI: gebruik AI-aanbevelingen op basis van klant- of bezoekersgedrag. Maak gebruik van kortingen, exclusieve deals en gerichte advertenties om de verkoop te stimuleren.
  3. Betrokkenheid bij het publiek: bezoek lokale tarieven om uw klanten te ontmoeten en testerproducten of proefversies voor services aan te bieden. Reageer op opmerkingen, berichten en recensies om een sterkere relatie op te bouwen en mond-tot-mondreclame te verbeteren.
  4. Gamification: Implementeer interactieve elementen zoals scratch your discount, quizzen, uitdagingen en weggeefacties om niet alleen betrokkenheid te stimuleren, maar ook gegevens te verzamelen en meer conversies te scoren.
Performance Marketing in 2025: augmented reality

Source: Depositphotos

Meeslepende inhoud en gebruikerservaring

Een van de belangrijkste praktijken om uw bedrijf toekomstbestendig te maken, is het gebruik van meeslepende inhoud en het verbeteren van de gebruikerservaring (UX) van uw website. UX is al een ingeburgerde term en staat voor de ervaring van de bezoeker van je website. Deze ervaring moet gestroomlijnd en perfect zijn, zodat deze eindigt met de conversie.

i️Aan de andere kant is immersive content iets waar de laatste jaren naar wordt gezocht en kan het de conversieratio verder verbeteren. Immersieve inhoud houdt nauw in dat u Augmented Reality (AR) op uw website gebruikt om uw product dichter bij de klant te brengen.

De opkomst van videomarketing

Videomarketing is iets waar niet veel mensen over praten. We richten ons meestal te veel op performance marketing en negeren videocontent totdat het niet meer nodig is. Dit is vrij oneerlijk en moet zo snel mogelijk worden gecorrigeerd. Videomarketing kan uw contentcreatie verder naar nieuwe hoogtepunten brengen en u meer bezoekers naar uw website brengen.

Videomarketing is niet alleen naamsbekendheid! Het kan natuurlijk bezoekers naar uw website leiden, maar ook nieuwe conversies opleveren van platforms die u niet gebruikt of gebruikt, maar die niet volledig optimaal zijn. Er zijn meerdere manieren om videomarketing in uw voordeel te gebruiken, maar hier zijn een paar strategieën om mee te beginnen:

  1. 360°-videocontent: maak surroundvideo’s die uw publiek betere mogelijkheden bieden om producten te verkennen.
  2. Boeiende inhoud van hoge kwaliteit: Optimaliseer de creatie van inhoud om uw publiek in de eerste paar seconden van de video te boeien. Gebruik ondertitels of bijschriften om de toegankelijkheid te verbeteren + optimaliseer beschrijvingen, titels, tags en SEO.
  3. Videoadvertenties en retargeting: je kunt eenvoudig video’s maken met AI voor Meta, YouTube, TikTok en meer. Retargeting is een logische volgende stap die eenvoudig kan worden geïmplementeerd om klanten te bereiken die al interactie hebben gehad met uw inhoud.

Augmented reality gebruiken in advertenties

AR kan een erg handige functie zijn die u gemakkelijk kunt implementeren. Stel je voor dat je interieurverf verkoopt en je klanten kunnen een foto van hun woonkamer uploaden terwijl ze de kleuren uit je portfolio veranderen. Die dingen zullen zichzelf verkopen!

Dit is slechts één voorbeeld van AR die in realtime wordt gebruikt. Je kunt AR gebruiken voor virtuele try-ons voor elke mode- of schoonheidswinkel. Verkoop je meubels?

📣Bekijk hoe IKEA AR gebruikt om hun designstukken gratis bij je thuis te brengen.

Geen e-commerce bedrijf? Gebruik AR om boeiende verhalen te creëren die uw merkbekendheid kunnen vergroten – u kunt die online of zelfs offline gebruiken. Niet alles hoeft serieus te zijn, controleer hoe Pepsi Max de aandacht van het publiek trok via AR-bushalte AR-video’s.

Evolutie van programmatic advertising

De meeste bedrijven hebben die twee woorden nog nooit gehoord, Programmatic Advertising, maar het is van het grootste belang dat ze begrijpen wat Programmatic Advertising betekent. Het vertegenwoordigt geautomatiseerde aan- en verkoop van digitale advertentieplaatsingen, wat wordt gedaan door AI en realtime bieden (RTB). Dit platform neemt datagestuurde beslissingen en richt zich op relevante doelgroepen via meerdere kanalen, waardoor klikken, vertoningen en conversies worden geleverd.

💡In vergelijking met Google Ads of Meta dient RTB een ander doel. Advertenties die wij via RTB-netwerken plaatsen, bestaan uit banners, video’s en audiocontent.

Verbeteringen in de precisie van advertentieplaatsingen

RTB als zodanig bestond al meer dan 10 jaar, en in die tijd bracht dit platform veel nieuwe mogelijkheden voor adverteerders. De primaire functie is om verder te adverteren voor elementen die uw naamsbekendheid vergroten, maar het kan ook worden gebruikt voor prospectie of zelfs retargeting.

Belangrijkste verbeteringen in de precisie van RTB-advertentieplaatsingen:

  1. Optimalisatie: RTB gebruikt AI-algoritmen om het gedrag, de interesses en eerdere interacties van het publiek te analyseren en gebruikt die om advertenties met een hoge relevantie te plaatsen. Machine learning tilt dat gewoon naar een ander niveau door strategieën voortdurend te verfijnen op basis van realtime gegevens.
  2. Doelgerichtheid—Alle advertenties worden geplaatst afhankelijk van de inhoud en betekenis van de pagina. Dit zorgt voor merkveiligheid en verbetert de relevantie van advertenties verder.
  3. Gegevens uit de eerste hand—RTB maakt gebruik van first-party data in plaats van third-party cookies. U kunt CRM-gegevens, conversiegeschiedenis en andere gedragssignalen gebruiken om de targeting op dit interessante platform een vliegende start te geven.

De rol van geavanceerde analyses in programmatische advertenties

Advanced Analytics speelt een cruciale rol als het gaat om adverteren via RTB-platforms. Wanneer u via dit platform adverteert, krijgt u meerdere tools die u kunt gebruiken om uw algehele prestaties en merkbekendheid verder te verbeteren. Door gebruik te maken van de mogelijkheden die RTB biedt, krijgt u een hogere advertentierelevantie, betere prestaties en een groter algemeen rendement op uw investering (ROI).

De noodzaak van een holistische omnichannel-aanpak

Als we het hebben over de omnichannel-aanpak, is het enige grote ding om te onthouden dat alleen online adverteren prima is, maar geen oplossing voor de lange termijn. De meeste bedrijven investeren te veel in online marketing en negeren offline. Dit heeft gevolgen op de lange termijn die bedrijven op veel negatieve manieren kunnen beïnvloeden.

💡Je moet altijd beide advertentiewerelden combineren en zoveel mogelijk offline adverteren. Dit betekent niet dat je slechts één ding moet doen zoals billboards, maar een combinatie van ‘offline kanalen’.

Integratie van online en offline marketingstrategieën

Ik werk voornamelijk met klanten die online adverteren, maar waar mogelijk adviseer ik hen ook over wat ze met offline marketing moeten doen. Ik merk dat, hoewel we de mogelijkheden en het belang van beide kanten van de wereld begrijpen, we altijd te veel nadruk leggen op de ene en minder op de andere. Hoe kan ik dat verbeteren?

  1. Verenig de klantervaring – Klanten beginnen vaak met het zoeken naar producten op hun mobiele telefoons, doen verder onderzoek op desktops en kopen uiteindelijk in fysieke winkels. Door naar deze manier van denken te neigen, kun je alleen maar meer klanten krijgen.
  2. Communicatie via verschillende kanalen – Het gebruik van consistente inhoud online en offline maakt u herkenbaarder en klanten kunnen het product gemakkelijk naar de winkel verwijzen.
  3. Klantgerichte strategie – Richt u meer op gemak, zodat uw klanten met uw merk of producten kunnen communiceren op hun voorkeursplatforms.

Voordelen van een uniforme klantervaring

Het implementeren van strategieën voor klantervaring kan uw bedrijf enorm ten goede komen. Door naadloze interactie via meerdere kanalen te hebben, kunt u de betrokkenheid vergroten, de tevredenheid verbeteren en langdurige loyale klanten aantrekken.

Nieuwste uit de categorie Prestatie marketing

Creatief testen en prestatiemeting

🔎Testen, testen en testen: het belangrijkste wat je moet doen bij performance advertising. Bij Winston Bros houden we ons vooral bezig met performance marketing, waarbij constante tests en innovatie de advertentie van onze klant naar betere prestaties leiden. Om strategieën en advertenties goed te testen, is de juiste meting of tracking noodzakelijk.

Methoden voor A/B-testen in marketing

Bij het adverteren op Google of Microsoft maken we gebruik van meerdere A/B-testmethoden . Aan het eind van de dag komt het allemaal neer op het hebben van meer gegevens en het nemen van toekomstige gegevensgestuurde beslissingen om advertenties te optimaliseren.

A/B-testen kan op verschillende manieren worden toegepast. Als het gaat om e-mails, kunt u de controlegroep van klanten in tweeën splitsen en hen verschillende sjablonen sturen om te optimaliseren voor het responspercentage. Qua website kunt u elementen, pop-ups, enz. optimaliseren. Een paar A/B-teststrategieën om uit te proberen zijn:

  1. Standaard A/B-testen – vergelijking van twee versies van identieke dingen (advertenties, e-mails, enz.) met een kleine variabele verandering.
  2. Multivariate tests: gelijktijdige test van meerdere varianten (bijvoorbeeld meerdere koppen of beschrijvingen).
  3. Sequentieel testen: voor en na het testen (bijvoorbeeld prestatiemaand ervoor en erna)
Performance Marketing in 2025: Analytics In Digital Marketing

Source: Depositphotos

Data-analyse gebruiken voor campagne-optimalisatie

Elke marketeer zal je vertellen dat data de belangrijkste rol speelt in de hele marketing. Door inzichten te bieden waarmee we de targeting of engagement kunnen verbeteren, kunnen we de conversieratio’s verder verbeteren.

Een paar manieren waarop u Analytics in uw voordeel kunt gebruiken:

  1. Doelgroepsegmentatie – analyseer uw publiek en splits ze op basis van demografie, gedrag, locatie, enz.
  2. A/B-testen – controleer welke varianten goed werken met uw doelgroepsegmenten
  3. Biedingsoptimalisatie – het gebruik van biedingsoptimalisatie maakt gebruik van AI om CPC-biedingen aan te passen op basis van realtime gegevens, waardoor uw conversieratio wordt verbeterd.
  4. Customer Lifetime Value – voorspel hoeveel omzet een klant in de loop van de tijd kan genereren + verdeel de klanten tussen haakjes van lagere naar hogere inkomsten.
  5. Merkperceptie – Maak enquêtes en merkverbeteringscampagnes om te controleren of mensen uw merk kennen. Dit bepaalt hoeveel je moet investeren in Brand Awareness.
  6. Markttrends en concurrentieanalyse – Weet altijd van tevoren welke trends zich voordoen en maak gebruik van die gegevens om uw producten te verkopen. Houd uw concurrenten in de gaten en vul de lege ruimtes van advertenties in waar ze niet aanwezig zijn.

Conclusie

Performance marketing evolueert niet van jaar tot jaar, maar van dag tot dag. Dit is iets waar je je altijd bewust van moet zijn! De toekomst van performance marketing vindt plaats terwijl we werken, dineren en slapen, dus je moet zeker een paar dingen gaan doen als je erin wilt slagen.

De eerste stap om met de tijd mee te gaan, is het implementeren van AI-gestuurde innovaties, gepersonaliseerde marketingstrategieën en datagestuurde besluitvorming. Dit kan de manier waarop u contact maakt met consumenten volledig opnieuw vormgeven en uw bedrijf transformeren in een toekomstbestendig ecosysteem.

Natuurlijk kunnen er nieuwe uitdagingen ontstaan en moet je tijd vinden om dingen te onderzoeken waar je niet bekwaam genoeg in bent. De manier om te beginnen is met RTB-platforms en Performance Marketing Automation.

💡Vergeet niet dat algemeen beschikbare strategieën kunnen werken, maar elke e-shop is anders en ze werken misschien gewoon niet voor u. Wees niet bang om bepaalde veranderingen zelf of met de hulp van een specialist te testen, misschien sla je daar wel een balletje op.

Data speelt overal een cruciale rol in! Als u vertrouwt op gegevens van derden, is dit het perfecte moment om dat te verbeteren en veranderingen door te voeren, die u “pure” klantgegevens kunnen opleveren. Gebruik de oplossingen die we eerder hebben besproken om controle over uw bedrijf te krijgen.

Last but not least, combineer meerdere technologieën om groei op lange termijn te realiseren, uw merkimago te verbeteren, terugkerende klanten te werven en, aan het eind van de dag, betere inkomsten uit zowel online als offline.

FAQ

Source: Depositphotos

Veelgestelde vragen

Wat is de toekomst van performance marketing?

De hele prestatiemarketing is nauw gecentreerd rond het gebruik van AI-technologieën. Trends zoals AI, automatisering, AR, machine learning en meer herdefiniëren snel de manier waarop merken hun websites en advertentie-uitgaven optimaliseren.

Wat is performance marketing?

Het is een datagestuurde marketingstrategie, waarbij adverteerders betalen voor acties, zoals klikken, leads of conversies. In tegenstelling tot andere advertentie-opties, zoals betalen voor vertoningen, legt prestatiemarketing sterk de nadruk op het leveren van directe resultaten door middel van het monitoren van statistieken zoals ROI, ROAS en ACOS. Het omvat zoekmachinemarketing, adverteren op sociale media, affiliate marketing en programmatisch adverteren.

Wat is de grootste trend in marketing?

Een van de grootste trends die online marketing op dit moment transformeren, is de golf van AI-aangedreven personalisatie en de effecten van marketingautomatisering op het maken en optimaliseren van advertenties. Merken verschuiven meer naar ROI-gedreven kanalen op jaarbasis en zullen mogelijk niet snel stoppen. Ze maken ook nog meer dan ooit gebruik van AR om hun producten of diensten dichter bij hun klanten te brengen.

Hoe groot is de performance marketing industrie?

  • De wereldwijde prestatiemarketingindustrie groeit elke maand exponentieel en wordt gedreven door de acceptatie van AI. Met dat in gedachten hangt de algehele groei af van verschillende markten, maar zoals je kunt lezen op Marketingreport.one – De wereldwijde digitale advertentiemarkt werd in het jaar 2023 gewaardeerd op iets meer dan $ 600 miljard.
Artikel delen
Darko Ďurica
Darko Ďurica
Business Development Manager
Winston Bros
Dit artikel wordt je aangeboden door

Winston Bros

Winston Bros is a highly dynamic Ad Tech company specializing in advertisement solutions for e-commerce clients and marketing agencies. With more than 15 years of experience in performance marketing, they deliver tailored SaaS solutions that revolutionize the online advertisement field and innovate toward SMB markets. Their solutions are used worldwide by small and enterprise businesses. Currently, they are focusing on developing multiple add-ons that can help e-commerce clients optimize their ads. They are a leading Microsoft Channel Partner in CEE.

Vergelijkbare artikelen
TOP Key Performance Indicators in Performance Marketing
8 min. lezen

TOP Key Performance Indicators in Performance Marketing

Ben je de afkorting KPI al tegengekomen? Als je in performance marketing werkt, is de term Key Performance Indicators iets waar je niet omheen kunt. Voor iedereen die zijn online bedrijf wil evalueren op basis van gegevens in plaats van intuïtie, is hier een uitgebreide metrische gids. Wat houden KPI’s precies in, welke moet je […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+