1 min. lezen

Wat zijn eenmalige toegangscodes (OTP’s)?

Tijdelijke numerieke codes die via sms of app worden verzonden om de identiteit van een gebruiker te verifiëren tijdens online transacties. OTP’s zijn doorgaans 30-60 seconden geldig en dienen als tweede authenticatiefactor om aankopen te bevestigen.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Tijdelijke numerieke codes die via sms of app worden verzonden om de identiteit van een gebruiker te verifiëren tijdens online transacties. OTP’s zijn doorgaans 30-60 seconden geldig en dienen als tweede authenticatiefactor om aankopen te bevestigen. Fraudeurs maken echter steeds vaker gebruik van OTP’s via social engineering, waarbij consumenten worden misleid om deze codes te delen om beveiligingsmaatregelen te omzeilen en ongeoorloofde transacties te voltooien.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
7.000+ marketeers gaan naar Boedapest – dit is waarom
3 min. lezen

7.000+ marketeers gaan naar Boedapest – dit is waarom

Affiliate World Europe komt op 4-5 september 2025 naar Boedapest in het Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Deze vooraanstaande conferentie voor affiliate marketing brengt de beste marketeers, adverteerders en technische innovators in de branche samen voor twee dagen van netwerken, leren en bedrijfsgroei.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Meta’s AI-kansenscore nu beschikbaar voor alle advertentieaccounts
2 min. lezen

Meta’s AI-kansenscore nu beschikbaar voor alle advertentieaccounts

Meta heeft de wereldwijde uitrol van zijn Opportunity Score-functie voor alle advertentieaccounts voltooid, na de eerste testfasen die eerder dit jaar begonnen. De AI-gestuurde optimalisatietool is bedoeld om adverteerders te helpen hun campagneprestaties te verbeteren door middel van systematische aanbevelingen.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
7 contentstrategieën die de verkoop van e-commerce tot 42% stimuleren
10 min. lezen

7 contentstrategieën die de verkoop van e-commerce tot 42% stimuleren

De meeste e-commercemerken gooien geld naar advertenties en vragen zich af waarom de verkoop stagneert. Dit is wat ze missen: 84% van de mensen koopt na het bekijken van een productvideo, en merken die strategische content gebruiken, zien 6x meer conversies dan merken die alleen op advertenties vertrouwen. Nadat we 200+ e-commercemerken hebben geholpen hun […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+