Direct-to-Consumer (DTC)-merken zijn bedrijven die hun producten rechtstreeks aan consumenten vervaardigen en verkopen, waarbij traditionele tussenpersonen zoals groothandelaren, distributeurs en detailhandelaren worden omzeild. Deze merken opereren doorgaans via hun eigen e-commerceplatforms, websites en soms fysieke winkels, waarbij ze volledige controle behouden over hun productontwikkeling, marketing, verkoop en klantrelaties. DTC-merken richten zich vaak op het creëren van een sterke merkidentiteit, het bieden van gepersonaliseerde ervaringen en het benutten van datagestuurde inzichten om tegemoet te komen aan specifieke klantbehoeften en -voorkeuren.
TikTok-campagne met zoekadvertenties: verhoog uw e-commerceverkoop
TikTok breidt zijn advertentiemogelijkheden uit door een nieuwe TikTok Search Ads Campaign-functie te lanceren. Het doel is om gebruikers met een grote kans op het doen van een aankoop te bereiken via zoekresultaten binnen de TikTok-app. Steeds meer mensen gebruiken sociale platforms om naar producten te zoeken in plaats van traditionele zoekmachines. TikTok wil adverteerders […]