1 min. lezen

Oorzaak marketing

Cause marketing is marketing die bedrijfsgroei combineert met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze bedrijven ondersteunen non-profitorganisaties om er bijvoorbeeld goed uit te zien.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Cause marketing is marketing die bedrijfsgroei combineert met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze bedrijven ondersteunen non-profitorganisaties om er bijvoorbeeld goed uit te zien. Ze moedigen hun klanten ook aan om te doneren aan de organisaties waarmee ze samenwerken en ondersteunen hen daarin. Een manier is om producten te verkopen waarvan de winst naar de organisatie gaat, of er een te kopen, er een te geven waar je een product koopt en ze geven een ander aan iemand in nood.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Waarom presteren berichten met actieve reacties op reacties beter?
4 min. lezen

Waarom presteren berichten met actieve reacties op reacties beter?

In het verleden was de aandacht bijna uitsluitend gericht op de post zelf. Het format, de lengte, de visuals en de timing werden geanalyseerd. Tegenwoordig is de reactiesectie een even belangrijke plek geworden. Sociale netwerken geven steeds meer de voorkeur aan content die interactie stimuleert, en reacties zijn een signaal dat algoritmes zeer nauwlettend monitoren.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI bereikt in recordtijd 1 miljoen zakelijke klanten
2 min. lezen

OpenAI bereikt in recordtijd 1 miljoen zakelijke klanten

OpenAI kondigde aan dat meer dan een miljoen bedrijven nu actief betalen voor hun platform – de snelste groei in de geschiedenis van het B2B-platform. Klanten zijn onder andere banken, winkelketens en farmaceutische giganten. Interessant genoeg groeien de aantallen deels dankzij regelmatige ChatGPT-gebruikers.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU