Het bouncepercentage is het percentage mensen dat een website verlaat na het lezen van slechts één pagina zonder interactie of naar extra sites te gaan. Het laat zien hoe interessant en relevant de eerste pagina is voor de eisen en verwachtingen van de bezoekers. Vaak betekent een hoog bouncepercentage dat bezoekers niet geïnteresseerd genoeg waren om in de buurt te blijven of niet vonden wat ze zochten. Om de gebruikerservaring te verbeteren, inhoud te optimaliseren en gebruikers aan te moedigen langer te blijven of dieper in de website te duiken – allemaal met als uiteindelijk doel de algehele betrokkenheid en conversieratio’s te verhogen – onderzoeken marketeers en webmasters bouncepercentages.
7.000+ marketeers gaan naar Boedapest – dit is waarom
Affiliate World Europe komt op 4-5 september 2025 naar Boedapest in het Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Deze vooraanstaande conferentie voor affiliate marketing brengt de beste marketeers, adverteerders en technische innovators in de branche samen voor twee dagen van netwerken, leren en bedrijfsgroei.