Bij groeimarketing houdt acquisitie in dat nieuwe gebruikers of klanten vanuit verschillende bronnen naar een website of mobiele app worden gebracht. In het AARRR-paradigma is het de eerste “A” die uitlegt hoe consumenten kunnen worden gelokaliseerd en uiteindelijk in klanten kunnen worden omgezet. Marketinginitiatieven worden uitgevoerd met behulp van betaalde, niet-betaalde of beide benaderingen, afhankelijk van het bedrijfsdoel. Acquisitiemarketing, ook wel lead-acquisitiemarketing genoemd, is een vorm van marketing die zich met name richt op consumenten die op de hoogte zijn van uw product/dienst en bezig zijn met het nemen van een aankoopbeslissing.
Vier tieners gearresteerd voor cyberaanvallen die M & S £ 300 miljoen hebben gekost
De politie heeft vier mensen van 17-20 jaar gearresteerd in verband met verwoestende cyberaanvallen die grote Britse retailers op de knieën dwongen. De verdachten worden beschuldigd van onder meer chantage, het witwassen van geld en deelname aan de georganiseerde misdaad.