1 min. lezen

Aanwinst

Bij groeimarketing houdt acquisitie in dat nieuwe gebruikers of klanten vanuit verschillende bronnen naar een website of mobiele app worden gebracht. In het AARRR-paradigma is het de eerste “A” die uitlegt hoe consumenten kunnen worden gelokaliseerd en uiteindelijk in klanten kunnen worden omgezet.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie

Bij groeimarketing houdt acquisitie in dat nieuwe gebruikers of klanten vanuit verschillende bronnen naar een website of mobiele app worden gebracht. In het AARRR-paradigma is het de eerste “A” die uitlegt hoe consumenten kunnen worden gelokaliseerd en uiteindelijk in klanten kunnen worden omgezet. Marketinginitiatieven worden uitgevoerd met behulp van betaalde, niet-betaalde of beide benaderingen, afhankelijk van het bedrijfsdoel. Acquisitiemarketing, ook wel lead-acquisitiemarketing genoemd, is een vorm van marketing die zich met name richt op consumenten die op de hoogte zijn van uw product/dienst en bezig zijn met het nemen van een aankoopbeslissing.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
De verkoop van TikTok-boodschappen is dit jaar met 120% gestegen
3 min. lezen

De verkoop van TikTok-boodschappen is dit jaar met 120% gestegen

Er is de laatste tijd iets wilds aan de hand op TikTok. Lidl, de Duitse discountsupermarkt, heeft beperkte producten op TikTok Shop gedropt en ze zijn sneller dan ooit uitverkocht. Hun Dubai-chocoladerepen – die met pistaches gevulde repen waar iedereen geobsedeerd door is – verkochten elke seconde 72 repen en waren binnen 90 minuten niet […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU