1 min. lezen

Threads voegt recent filter toe voor zoekresultaten

Threads met de nieuwste update brengt een filter om berichten in realtime te sorteren. Een nieuw tabblad Recent in Zoeken toont gebruikers chronologische resultaten.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Threads voegt recent filter toe voor zoekresultaten
Bron: Depositphotos

Het organisatieteam van Threads was aanvankelijk terughoudend met het integreren van de chronologische weergavefuncties. Dit komt omdat populaire hashtags vaak profielen hebben die verkeerde informatie en spam verspreiden.

Een verklaring van het hoofd van Instagram en Threads, Adam Mosseri, suggereert voorzichtigheid:

Source Web.swipeinsight.app

Threads probeert, maar loopt nog steeds achter

Met een groeiend gebruikersbestand van 150 miljoen maandelijkse actieve gebruikers boekt Threads vooruitgang. De strategische introductie van functies zoals chronologische weergaven onderstreept Meta’s vastberadenheid om Threads naar een miljard gebruikers te duwen.

Threads streeft ernaar een naadloze chronologische browse-ervaring te creëren die Network X zou onttronen, dat nog steeds de vaste waarde is voor realtime updates.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
AI en merkreputatie: hoe kunstmatige intelligentie het vertrouwen in de media hervormt
4 min. lezen

AI en merkreputatie: hoe kunstmatige intelligentie het vertrouwen in de media hervormt

Met de opkomst van kunstmatige intelligentie en de explosie van automatisch gegenereerde content verandert de manier waarop merken vertrouwen en zichtbaarheid opbouwen fundamenteel. Voor e-commercebedrijven is de verschuiving niet alleen een kwestie van trend, maar ook van hoe hun producten, waarden en reputatie zullen worden gepresenteerd in zoekopdrachten, die tegenwoordig vaak worden bemiddeld door AI. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
AI in e-commerce: online winkels zien waardevol potentieel over het hoofd
3 min. lezen

AI in e-commerce: online winkels zien waardevol potentieel over het hoofd

Geen enkele technologie heeft momenteel zo’n grote impact op de zakenwereld als AI. Er komen voortdurend nieuwe tools bij en steeds meer bedrijven integreren ze in hun processen. AI maakt ook furore in e-commerce, van contentcreatie en productaanbevelingen tot verbeterde klantenondersteuning en fraudepreventie. AI-tools optimaliseren bestaande workflows en ontsluiten geheel nieuwe mogelijkheden.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Leerinhoud is Steamrolling Zoeken
6 min. lezen

Leerinhoud is Steamrolling Zoeken

Tot voor kort was het volkomen vanzelfsprekend om vragen en verzoeken in een zoekmachine in te voeren. Vandaag is de situatie veranderd. Naast dat AI zijn intrede doet, zoeken mensen steeds vaker rechtstreeks naar antwoorden op sociale media. In plaats van Google openen ze TikTok of Instagram en verwachten ze snelle, praktische uitleg, idealiter in […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+