2 min. lezen

Met een functie met één klik maakt Google Ads het eenvoudiger om over te schakelen naar maandelijkse facturering

Google Ads brengt een grote verandering aan in zijn betalingssysteem door een eenvoudigere optie "Overschakelen naar maandelijkse facturering" toe te voegen. Deze optie met één klik is bedoeld voor adverteerders die hun factureringskeuzes moeten wijzigen omdat Google adverteerders met grote budgetten onlangs heeft verteld dat ze moeten stoppen met het gebruik van creditcards of betaalpassen om te betalen.

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Met een functie met één klik maakt Google Ads het eenvoudiger om over te schakelen naar maandelijkse facturering
Bron: Depositphotos

De nieuwe functie maakt deel uit van een grotere verandering die Google aanbrengt in de manier waarop betalingen werken. Adverteerders die getroffen zijn , moeten vóór 31 juli 2024 overschakelen naar bankgebaseerde keuzes, anders lopen ze het risico dat hun accounts worden gesloten. Creditcards en betaalpassen worden niet meer geaccepteerd voor sommige Google-accounts, wat waarschijnlijk de oorzaak is van deze wijziging.

Google zal tot 2024 waarschuwingen blijven sturen om te benadrukken hoe belangrijk het is om snel te handelen.

Enkele belangrijke dingen over de nieuwe functie zijn:

  • Een duidelijk overzicht van de deadlines op de accountpagina
  • Een gestroomlijnd overdrachtsproces dat begint met e-mails
  • Een gerichte uitrol voor marketeers die getroffen zullen worden

Google heeft het over de voordelen, zoals meer vrijheid en controle. Maar sommige mensen in het bedrijf maken zich zorgen dat adverteerders problemen kunnen krijgen met hun cashflow.

Deze functie met één klik lijkt de poging van Google te zijn om de overstap gemakkelijker te maken voor accounts die worden beïnvloed. Adverteerders moeten waarschuwingen in de gaten houden en snel handelen om ervoor te zorgen dat hun campagnes niet worden onderbroken.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
YouTube Shorts-updates Weergavetelsysteem voor makers van inhoud
2 min. lezen

YouTube Shorts-updates Weergavetelsysteem voor makers van inhoud

YouTube heeft een grote verandering onthuld in de manier waarop weergaven worden geteld op zijn korte videoplatform, YouTube Shorts, wat een grote update is voor makers van inhoud. Tech Crunch meldt dat het doel van de YouTube Shorts-update is om producenten van inhoud nauwkeurigere informatie te geven over de prestaties en het bereik van hun […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Meta introduceert nieuwe tools voor e-commerce: omnichannel-advertenties, AI en nieuwe plaatsingen
3 min. lezen

Meta introduceert nieuwe tools voor e-commerce: omnichannel-advertenties, AI en nieuwe plaatsingen

Meta introduceert nieuwe tools en verbeteringen in zijn advertentietools die gericht zijn op het ondersteunen van retail- en e-commercebedrijven. Het bedrijf blijft investeren in AI-modellen en breidt de opties voor adverteerders uit om de verkoopresultaten zowel online als in fysieke winkels te maximaliseren.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+