2 min. lezen

Instagram-profielen kunnen publiekelijk interesse tonen in samenwerking

Instagram denkt altijd aan innovatieve manieren om artiesten te helpen. In een poging om relaties te versterken en teamwerk te bevorderen, lanceert het de aanduiding "Open to Collaborating".

Dit artikel werd voor u vertaald door kunstmatige intelligentie
Instagram-profielen kunnen publiekelijk interesse tonen in samenwerking
Bron: @liahaberman

Het logo “Open to Collaborating” stelt makers in staat om hun openheid te uiten door samen te werken met anderen. Indien ingeschakeld, wordt deze status weergegeven in communicatie en op het profiel van de maker, om potentiële partners te laten weten dat het profiel beschikbaar is voor samenwerking. Deze functie kan een revolutie teweegbrengen in influencer marketing door meer organische en transparante samenwerkingen tussen merken en makers mogelijk te maken.

De nieuwe tool is ontworpen om het proces van het vinden van nieuwe partners en het leggen van contacten met gelijkgestemde producenten te vergemakkelijken.

Hoe voeg ik de status “Open voor samenwerking” toe?

  1. Wissel van applicatie
  2. Ga naar het Professional Dashboard op Instagram.
  3. Er zou een nieuwe “Collaboratioon”-optie moeten verschijnen.
  4. Kies de optie “Open voor samenwerking”.
  5. Zet deze optie op actief om de functie te activeren.

Instagram maakt het voor verschillende producenten gemakkelijker om elkaar te vinden en samen te werken, wat nieuwe mogelijkheden creëert voor creativiteit, publieksgroei en bedrijfsontwikkeling. Deze functie kan een aanzienlijke invloed hebben op influencer marketing door partnerschappen te stroomlijnen en het bereik in diverse netwerken van makers te vergroten.

Artikel delen
Vergelijkbare artikelen
Dag E-commerce? 70% zal tegen 2030 op TikTok winkelen
3 min. lezen

Dag E-commerce? 70% zal tegen 2030 op TikTok winkelen

De cijfers zijn onthutsend. Uit een nieuw onderzoek onder 24.000 shoppers wereldwijd blijkt dat 70% verwacht tegen 2030 het grootste deel van hun boodschappen op sociale media te doen. Dat betekent dat de e-commercesites in Amazon-stijl die tegenwoordig domineren, binnen vijf jaar relikwieën kunnen worden. De revolutie van social shopping komt er niet – hij […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU verbiedt modemerken om onverkochte kleding te vernietigen
3 min. lezen

EU verbiedt modemerken om onverkochte kleding te vernietigen

De Europese Commissie bereidt historisch strenge maatregelen voor tegen verspilling in de mode-industrie. Vanaf 2026 zullen merken moeten bewijzen dat ze geen andere optie hebben dan onverkochte kleding te vernietigen. Een nieuw tijdperk begint voor modegiganten – het einde van het stilletjes weggooien van inventaris.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU