Artikelen en nieuws over Automatisering en AI

AI versus authenticiteit: de groeiende behoefte aan herkomst in digitale inhoud
4 min. lezen

AI versus authenticiteit: de groeiende behoefte aan herkomst in digitale inhoud

De opkomst van door AI gegenereerde inhoud heeft de digitale authenticiteit veranderd, waardoor het steeds moeilijker wordt om het verschil te zien tussen echte en nepmedia. Gevallen zoals de “Balenciaga-paus” en nep-explosies in het Pentagon hebben deze trend aan het licht gebracht en laten zien hoe erg het kan worden als door AI gegenereerde afbeeldingen […]

Artikel lezen
Hoe AI-geschreven inhoud te herkennen
3 min. lezen

Hoe AI-geschreven inhoud te herkennen

Recente ontwikkelingen in AI-taalmodellen zoals ChatGPT, Bard en Claude hebben het opmerkelijk uitdagend gemaakt om machinaal geschreven inhoud te onderscheiden van menselijk werk. Dit is vooral belangrijk in e-commerce, waar AI nu routinematig alles genereert, van productbeschrijvingen tot reacties van de klantenservice. Hoewel deze tools opmerkelijk vloeiende tekst kunnen produceren, onthult zorgvuldige analyse subtiele patronen […]

Artikel lezen
De toekomst van e-commerce is hier: Perplexity lanceert winkelmogelijkheden
3 min. lezen

De toekomst van e-commerce is hier: Perplexity lanceert winkelmogelijkheden

Kunstmatige intelligentie beïnvloedt steeds meer de manier waarop we winkelen en verkopen. De integratie in het aankoopproces brengt een reeks innovaties met zich mee die traditionele benaderingen transformeren in efficiëntere, snellere en gepersonaliseerde ervaringen. Dit blijkt uit Perplexity – een AI-aangedreven zoekmachine die naar verwachting een revolutie teweeg zal brengen in winkelen met zijn nieuwste […]

Artikel lezen
Wat is meeslepend winkelen?
4 min. lezen

Wat is meeslepend winkelen?

Immersive shopping is een retailstrategie die digitale innovatie combineert met de boeiende, tactiele aspecten van traditionele retail. Het combineert de digitale en fysieke werelden om gedenkwaardige en boeiende ervaringen te creëren door het gebruik van geavanceerde technologieën zoals virtual reality (VR), augmented reality (AR) en live shopping.

Artikel lezen
CMO’s omarmen generatieve AI ondanks beperkt begrip
2 min. lezen

CMO’s omarmen generatieve AI ondanks beperkt begrip

Generatieve AI wint steeds meer aan populariteit in marketing: 90% van de organisaties is van plan erin te investeren. Het is echter zorgwekkend dat de overgrote meerderheid van de marketingdirecteuren toegeeft dat ze deze technologie of de mogelijke impact ervan op bedrijfsprocessen niet volledig begrijpen. Dit gebrek aan kennis kan de acceptatie van meer geavanceerde […]

Artikel lezen
Nieuwe tools op YouTube om videomakers en merken te beschermen
3 min. lezen

Nieuwe tools op YouTube om videomakers en merken te beschermen

Nieuwe tools op YouTube zorgen voor een revolutie in de bescherming van content. De verdediging van het platform tegen deepfakes wordt geïntensiveerd nu YouTube innovatieve functies introduceert om makers en merken te beschermen. Deze nieuwe tools op YouTube zullen gebruikers waarschuwen voor door AI gegenereerde inhoud die probeert mee te liften op hun originele creaties. […]

Artikel lezen
Hoe automatisering en AI de klantenservice zullen hervormen
4 min. lezen

Hoe automatisering en AI de klantenservice zullen hervormen

Uit een onderzoek van Zendesk blijkt dat de klantervaring op het punt staat ingrijpend te veranderen. Leidinggevenden denken dat de klantervaring de komende drie jaar volledig zal veranderen door automatisering en AI. Sterker nog, 80% van hen denkt dat standaard CX niet meer zal bestaan.

Artikel lezen
Bridge Now

Laatste nieuws NU

10+ ongelezen

10+